Het Nieuwedieper Visserskoor al in de krant voordat er nog maar één noot is gezongen.

Het Nieuwedieper Visserskoor geeft weer haar traditionele kerstconcerten op 17 december in de Bethelkerk te Den Helder en op 18 december 2016 in de Christoforuskerk te Schagen.

De algehele leiding is in handen van dirigent Alfred de Jong. De piano wordt bespeeld door Lea Paliczova, het orgel door Arie Horst en de presentatie van de concerten is in handen van Frenka Tesselaar.

Door een donatie van de Helderse Visserij en de CIV is de mezzosopraan Esther Burgstra als gastsoliste tijdens de kerstconcerten aanwezig.
Hieronder vindt u een krantenartikel gemaakt door Petra Bies die als journaliste is verbonden aan het Noord Hollands Dagblad (NHD). Het artikel is verschenen in de regiobijlage van het NHD van 14 december 2016 naar aanleiding van de komende kerstconcerten in Den Helder en Schagen.