Nieuwedieper Visserskoor volop in training!

Het Nieuwedieper Visserskoor is voor haar traditionele kerstconcerten weer volop in training. Natuurlijk niet zoals op bovenstaande foto, maar wel iedere vrijdagavond, met zo’n 65 man, zijn we volop aan het zingen met  dirigent, organist en pianiste om het repertoire onder de knie te krijgen.

Al meer dan 40 jaar bieden we kerstconcerten aan  in Den Helder en Schagen.

Hierover kunt u binnenkort meer informatie verwachten in de pers en via raamposters en natuurlijk op de vernieuwde website. (www.nieuwediepervisserskoor.nl)
Om deze concerten mogelijk te maken hebben we niet alleen publiek nodig, maar ook zangers. Wij zijn een mannenkoor welke het geestelijke en het populaire lied bezingen. Door de verscheidenheid in de te zingen liederen hebben we regelmatig optredens in het land en daarom hebben we nieuwe leden nodig. Het is altijd een hele stap om lid te worden van een koor, want misschien is het nou net niet wat je zoekt. Daarom wil het koor bij voldoende belangstelling in het nieuwe jaar weer starten met een koorproject waarin nieuwe leden zelf kunnen ondervinden wat en hoe het is om in een koor te zingen. Het project zal lopen van februari tot mei met een afsluitend concert. Schroom dus niet om u aan te melden. We oefenen ieder vrijdagavond van 18.30 uur tot 20.30 uur in de Morgensterkerk in Den Helder.

Ervaar wat zingen met je doet en geef je alvast op bij een koorlid die je kent of bij de voorzitter Fred Ananias. Tel: 0223-612794